tisdag 21 december 2010

Tack snälla ni!

tisdag 21 december 2010

Tack för alla vackra och "riktiga" Julkort som har kommit i brevlådan :-)

Mailis du lär inte läsa detta men tusen tack för hälsningen. Vi glömmer aldrig den tidiga morgonen när Berra sheltie kom till dig.

Bitte du är en ängel, tack

LisBeth och Anders tack så jättemycket! Jag undrade varför ni inte kom under sommaren. Men jag förlorade det mesta under blixtnedslaget så jag har inte kunnat kontakta er.

Linda du är så rolig, ditt julkort gav oss ett brett leende, tack

Marianne krama lilla Kajsa Kavat från mig, riktigt länge, tack för julhälsningen.

Karin och Roland kära vänner, tack så mycket för :-)

Earths Angels tack så mycket och tack för underbara lilla Nicke som vi nu kallar honom.

Eva, Stjärnstugans tack för julhälsningen. Vi ses.
Anita O tack så jättemycket för julhälsningen, hur går det i denna snökaos
Petra och Per-Ingvar jättetack för julhälsningen, krama lilla Fanta från mig.

0 kommentarer:

 
◄Design by Pocket